Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Voor ons is het belangrijk dat u zo goed mogelijk wordt geholpen. Heeft u een klacht, dan zullen we er alles aan doen uw klacht naar tevredenheid af te handelen.
U mag zowel een klacht over een product als over de dienstverlening insturen.

Hoe en waar kunt u een klacht indienen?

  • U kunt hiervoor via email of telefonisch contact met ons opnemen. We zullen proberen dan zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.
    Voor telefonisch contact kunt u ons bereiken op 085 82 23 983 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur).
    Contact via email kan via info@quipa.nl

U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (https://ec.europa.eu/consumers...). of kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).

Winkelwagen
Bekijk winkelwagen
Kies je land

We geven je graag zo snel mogelijk inzicht in de juiste prijzen en verzendkosten.