Klachtenprocedure

Voor ons is het belangrijk dat u zo goed mogelijk wordt geholpen. Heeft u een klacht, dan zullen we er alles aan doen uw klacht naar tevredenheid af te handelen.
U mag zowel een klacht over een product als over de dienstverlening insturen.

Hoe en waar kunt u een klacht indienen?

  • U kunt hiervoor via email of telefonisch contact met ons opnemen. We zullen proberen dan zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.
    Voor telefonisch contact kunt u ons bereiken op 085 82 23 983 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur).
    Contact via email kan via info@quipa.nl

U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (https://ec.europa.eu/consumers...). of kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).

Link naar dit artikel
Winkelwagen
Bekijk winkelwagen
Kies je land

We geven je graag zo snel mogelijk inzicht in de juiste prijzen en verzendkosten.